14 September 2011, ϟ 0 shout(s)

arghhhhh!!!!!!!!!stresss tahap dewo
sakit hati pon ada,geram pon ada..asal aku bengap sangat.tak reti2 nak mengire ker..
lembat lop tuf...x boleh ke diberi peluang sekali nieee saja untuk dapat A mathematic
x reti2 nak guner otak kiri..eeeee,,,tengok lah!jawab esei bm care nak atasi stress
tp aku sendiri tak dapat nak kawal..yer..memang kurang buat latihan tapi aku buat jgk
asal orang laen senang-senang je dapat...dugaan gape laa...rase cam da putus ase dah
perasaan ny tuhan saje yang tahu,aku rase terhina macam ny
terhina yang amat sangat,,bler berada dalam kelas 5 sains 1
persaingan kter memang sengit yang teramat..cume sabar dan usha terus menemani
ya allah,berikanlah kekuatan kepada hamba mu yang hina ini...berikan aku ketabahan..
"tawakal"itu yang terakhir....


new past
Daisypath Anniversary tickers
Love Quotes from Dolliecrave.com
Love Quotes