aku Vs High heeLs
16 Januari 2012, ϟ 0 shout(s)





#Masih ku teringat kisah lalu yang tidak sekalipun luput dari ingatan
Ini..sesuatu yang membuatkan aku terasa malu tapi dalam waktu yang
Sama ia memberi peringatan kepada aku supaya lebih berhati-hati bila
Menuruni setiap anak tangga yang tinggi n terutama apabila aku
“berhighheels”hehehe...dulu,time aku masih lg sekolah rendah
“standard six”,,,,aku teruja sangat pabila first time aku memijakkan
Kaki ke horizon garden untuk makan malam bersama family tersayang,
Aku dan family menikmati makan malam di tingkat ats restoran itu
Namun malangnya nasib ini,,tidak kusangka ,tidak ku duga
Rupa2nya cempedak jadi nangka..gedebuk!!!bunyi macam nangka buruk
Jatuh,,aku jatuh semasa menuruni anak tangga kerana tergelincir..
Hadusssshhhh..malunyerrr...tak tahu nak letak mana muke,,da la
First time pakai kasut yang bertumit tinggi,semuanya gara2 fist time
Nasib baek x de yang perasan..masing2 sibuk menikmati hidangan
Lege rase..cume dua orng lelaki yang berumur belasan tahun sahaja
Yang tengok..mereka tersengeh2 macam kerang busuk dan menahan
Ketawa..aku cepat2 bangun n buat tak thu jer...merah padam muke
Dah la sakit bontot ny..kaki jadi biru gara2 sakit urat...malUUUuuu
Dibuatnyerr..aku harap bende macam ny tak akan berulang lagi..
Anyway..aku dan highheels da jadi kawan rapat..cme yang tumit
Nipis je lagi x boleh nak pki...takut ..hehehe..sekurang2nyer aku
Berubah,daripada berJC bola ke dress,skirt,n blouse...
Hurmmm..amalia2..macam2 kamoOO...hehehe (^_^)




new past
Daisypath Anniversary tickers
Love Quotes from Dolliecrave.com
Love Quotes