apa lelaki dan perempuan patut tahu?
06 Januari 2013, ϟ 0 shout(s)

salam.hyep...morning dear ;)
tetibe je hari nie chic lia rase nak cite sal...ermmm..
Apa yang lelaki dan perempuan patut tahu tentang perhubungan?ok jom layan je ...



1.Lelaki dan perempuan tidak boleh terlalu rapat kelak salah seorang akan jatuh cinta


2.Dari pandangan pertama akan wujudnya rasa suka. Tetapi, rasa itu akan hilang jika salah 1 pihak tidak melayan.

3.Perempuan sukakan belaian,ambil berat,kasih sayang,perhatian dan cemburu dari lelaki. Tetapi,jangan ingat lelaki tidak perlukan semua itu.

4.Lelaki akan cepat bosan jika seorang perempuan mengada-ngada lebih dari yang patut tetapi perempuan langsung tidak suka lelaki yang mengada-ngada.


5.Pergaduhan besar boleh diselesaikan dengan mudah jika mnasih sayang yang menebal. tetapi pergaduhan yang kecil akan dibesar-besarkan jika mereka sudah bosan satu sama lain.


6.Airmata perempuan adalah senjata terhebat melembutkan hati perempuan tetapi kata-kata adalah senjata lelaki mencairkan hati perempuan.


7.Kesetiaan seorang perempuan sukar digugat jika dia sudah betul-betul serius tetapi kesetiaan lelaki belum tentu tidak melayan perempuan lain walaupun dia serius.


8.Kalau lelaki benar-benar suka pada perempuan tersebut,dia akan berusaha dengan apa cara sekalipun untuk memenangi hati perempuan tersebut. tetapi,jika hati sudah tidak suka, bermacam-macam alasan akan diberikan. Begitulah sebaliknya.


9.Tidak semua lelaki yang hensem dan perempuan cantik sudah berpunya dan tidak semua lelaki yang tidak hensem dan perempuan tidak cantik masih single.


10.Selalunya, kita akan jumpa perempuan yang cantik berjalan berpegangan tangan dengan lelaki yang kita rasakan kita lagi hensem dan mereka tidak sepadan dan begitulah sebaliknya.

Bersambung tahun hadapan dengan tips yang lain........ok byep 

new past
Daisypath Anniversary tickers
Love Quotes from Dolliecrave.com
Love Quotes